Je eigen bedrijf starten?

Harstikke leuk, je eigen bedrijf. Er komt alleen wel wat meer bij kijken dan een inschrijving bij de KVK. Je moet je administratie bijhouden. En dat is voor veel ondernemers een dingetje. Maar dat hoeft helemaal niet.

Karin de Waardt

Ik heb 5 Excel sheets ontwikkeld om de boekhouding een stuk makkelijker te maken.

Ik kan het niet leuker maken, wel makkelijker 😉

Ik vind het erg leuk om de administratie bij te houden, maar ik weet dat dat voor veel ondernemers niet zo is. Ze vinden het saai en soms lastig, stellen het daardoor uit waardoor het nog meer werk wordt aan het eind van het kwartaal voor je btw aangifte.

Wil je op een simpele en laagdrempelige manier je administratie doen, zonder vast te zitten aan een abonnement en boekhoudprogramma. Dan is Excel de tool voor jou.

Volledig in eigen beheer en gebruiksvriendelijk. Dat zijn de sheets die ik ontwikkeld heb om je administratie bij te houden.

Met deze excel sheets creeer je een duidelijk en overzichtelijke administratie.

 

Je ontvangt 5 sheets:

  • Voor je binnen komende facturen
  • Voor je uitgaande facturen
  • Een facturen sjabloon
  • Urenregistratie
  • Km registratie

Daarbij ontvang je ook een uitleg video over het gebruik van de sheets.

Dit alles voor slechts €35,-!

Voordelen:

  • Laagdrempelig
  • Goedkoop
  • Ieder jaar opnieuw te gebruiken
  • Eenvoudig
  • Overzichtelijk